Fucked

0kommentarer

Ii, vad jag har fuckat upp allting nu. Dygnsrytmen då. Jag stannar uppe hela nätterna för att kunna se ett program som sänds mitt i natten 3 nätter i veckan. Är uppe hela natten och sen på morgonkvisten kollar jag på Okänd diagnos på tv4 fakta och sen Doctors på 4:an om jag är vaken tills dess. Sen somnar jag. Vaknar någon gång på kvällen och sen börjar det om igen.

Umh, okey. Jag och mam har börjat störa oss väldigt mycket på saker som sägs på tv. Ord som uttalas "fel" osv. Fast inte stör sig som i så jätte negativt utan mer störa sig som i att börja asgarva när ordet sägs. Lite som Charlotte Perellis "Bögi kon". Nu i helgen snappade vi upp något från en brittisk utgrävnings (dokumentär)serie. De små britterna grävde fram något som de refererade till en "ha ha". Och jo förförra veckan på Bones sades ordet "Skaele" (skalle på norska) fast med engelskt uttal. Låter helt vansinnigt fult.

Själv sitter jag och tänker ut storys till filmmanus som man hade kunnat skriva om man hade haft ork, tid, eller mest ork och kanske kunskap. Typ som hur många scener man ska skriva för att det inte ska bli för lite eller för mycket eller för långrandigt.

Kommentera

Publiceras ej