GAH!

0kommentarer

Har jobbat uppskattningsvis 10 timmar med sidan nu idag/inatt. Gjorde precis klart sidan som jag hållit med på dessa 10 timmar. När jag inser att jag har glömt (förträngt?) en del. Jag känner just nu ett JÄTTESTORT hat mot Photofiltre. Och ett litet jättestort hat mot GIMP (som inte vill fungera). De två delarna behövs på min sida. Jag är inte trött men jag känner mig som en zombie. Stel och ganska uttråkad. Men det är ju för den goda sakens skull jag gör det. Fast... Det hade varit trevligt om man fick något för det. Gah.

När allt är klart, börjar nästa stora grej. Just nu, när den ännu inte är klar är det nästan 300 bilder. Alla ska upp och adresserna till bilderna ska bytas ut. Jag kommer vara mer död än levande när det här är klart. Men sen. Sen slipper jag svara på dumma frågor från ännu dummare människor. Gah. Jag blir bitter.

Kommentera

Publiceras ej