Sportlov

0kommentarer

Mitt sportlov spenderas med vaken tid på natten och sovandes på dagen. Jag har inte drömt så mkt som jag kommit ihåg i efterhand på jättte länge som nu. I dag drömde jag att jag åkte till skolan och tryckte på tyg, åt godis med ant och upptäckte att det var sportlov och undrade vad jag gjorde där. Övriga dagar har jag drömt om slott, kanelbullar och annat ganska random saker.

Igår natt när alla hade gått och lagt sig av de som jag försökte få tag på, började jag göra om min ena hemsida. Bara i datorn då, själva materialet är inte utlagt ännu. Jag omstrukturerar hela skiten. Det tror jag behövs för att lyckas. Ska se om jag orkar fortsätta med det senare hade varit grymt att bygga om hela sidan i datorn och sen bara radera den riktiga sidan bara bort, bort, bort och sen lägga upp den nya och göra det från scratch. Men jag kommer nog aldrig orka, sidan består av drygt 120 olika sidor. Massa material som behöver skrivas om och så vidare.

Kommentera

Publiceras ej