Döda mig snälla?

0kommentarer

Jag känner en stark ORKA känsla just nu. Det är SÅ mycket saker som jag MÅSTE göra nu.
1. Måla klart alla mina tavlor
2. Samla ihop material som ska ställas ut
3. Rama in och skapa fästanordningar till alla bilder som ska ställas ut
4. Bygga fler ramar
5. Tillverka något att ställa utanför huset
6. Gå på pressvisningen till en annan utställning
7. Skriva recenssion om den och skicka till Österlen 360°
8. Hänga upp affisher i affärerna i de byar som ligger nära mig

Det ska vara klart innan den här veckan är slut.
Sen:
9. Bygga upp utställningen
10. Gå på ytterligre en pressvisning
11. Skriva ytterligare en recenssion och skicka till samma ställe som innan
12. Bestämma priser (till saker som ingen ändå kommer vilja köpa :P)

Sen vet jag faktiskt inte mer vad som står på schemat förutom att man måste vakta utställningen också. Men det finns inte några lediga vaktningsplatser verkar det som. Kanske skönt det jag vet inte. Men det hade varit kul att se om det kom någon. Och sen när det är klart ska vi ha grafikkurs och sen kommer "bonusen" 13. Göra stilleben av ovanliga tulpansorter som ska ställas ut på någon tulpanutställning i maj eller något.

Typ magsår.

Kommentera

Publiceras ej