Allting bara failar

0kommentarer

I går drömde jag att jag onanerade. Det gjorde jag inte irl. Och har inte gjort på jag vet inte hur länge. Det är fail.

Det är fail att min dygnsrytm är super fuckad nu.

Det är fail att min skolas rektor tycker jag borde göra en hälsoundersökning eftersom min sjukfrånvaro är lite för stor. Och det är den ju men gå till läkare? Det är tack vare de som jag har delar av mina "problem". Så nej tack.

Jag är fail eftersom jag mer och mer får fjortis-emo-tankar.

Min hund är fail, han har börjat sin morgon med att sätta i sig en massa kattbajs.

Min musiksmak är i vissa fall väldigt fail.

Min sociala förmåga har alltid varit helt fail. Och på måndag måste jag ringa en person som jag aldrig ringt förut. Som dessutom är viktig för min framtida överlevnad. Jag kommer inte klara det med min failande förmåga för interaktion.

Allt failar, verkligen allt failar.

Kommentera

Publiceras ej