Det är väl bara

0kommentarer

Att erkänna. Att det kollades på eurovision song contest i går kväll/natt. I mina öron sög det vinnande bidraget riktigt hårt. Dessutom var det fult med "dansarna" som konstant juckade mot scengolvet. För mycket wailande eller vad det heter, toner som går upp och toner som går ner - gällt och nästan samtidigt. Det enda som var bra var fiolspelandet, är svag för stråkinstrument. Hoppas norge tar sitt förnuft till fånga och låter Lumsk spela någon gång under nästkommande eurovision song contest. Annars är alla norgehistorier som finns sanna och där med basta!


Ska sova snart, men kan passa på att yttra mig om mitt bortfall av intelligens. Satt och jobbade i photoshop med en sak som jag förträngt att jag skulle göra i flera månader. Så gör jag äntligen detta verk. Och när jag är klar . . . Så glömmer jag bort att spara det. Jag är EPIC FAIL idag. Dessutom glömde jag bort att jag skulle ha henna-afton i natt. Lyckat. Får ha det nu i stället eller inte nu men senare idag. (Funderar på om man skulle ta och göra en inpackning med citron och vinäger innan man börjar lägga på hennan, men vill ju ha det så rött som möjligt...)

Kommentera

Publiceras ej