Läskiga drömmar

0kommentarer

Igår drömde jag att jag hånglade med en kille som jag vet har flickvän, så det kändes fel. Men när det gjordes förvandlades han till en tjej, som var ful och psykotisk. Vi var tydligen ett par eller något. Och vi skulle ha sex, jag fick inte dra därifrån förrän det var fullbordat. Mycket läskig dröm.


Nu precis vaknade jag av att ha drömt att jag var tillsammans med en gubbe som liknade Joseph Fritzel till utseendet. Refererade honom som "Gubben" och han var också vidrig att ha sex med. I drömmen sprang jag runt och plockade jättestora äpplen och åt dem nonstop, typ 20st äpplen. I verkligheten är sådana äpplen så stora att man blir proppmättt på ett enda....


Varför måste jag ha läskiga drömmar för?


Edit: Jag tror faktist att det var Joseph Fritzel i egen hög person.... Gaaaaaaaaaaaaah. Döda mig snälla >.<

Kommentera

Publiceras ej