Ljuspunkt?

1kommentarer

Den enda ljuspunkten just nu är att jag överväger att söka till en distans skrivarkurs till nästa år. Jag är nog inte redo för konstskolor så som det är nu. Eller redo för något alls egentligen.

Jag tror att jag har gått in i någon vägg eller något för just nu är inget sådär jippi. 

Kollade lite på arbetsförmedlingens sida också. Jag har kommit fram till att jag är dödsdömd mer eller mindre inför framtiden. Enda möjligheten verkar vara att gifta sig rikt. Men.... Palla? Ska man vara gift med någon bör det ju vara någon man gillar. Speciellt om man ska ha sex med karlsloken, måste vara någon man kan ha sex med utan att äcklas. Gifter man sig med endast rikedomen i sikte så är det kanske inte det första man tänker på...

1 kommentarer

Nina Kartal

12 May 2009 00:37

om du hade sett klart hade du märkt att läraren blev tagen av polisen av just de anledningarna.

Kommentera

Publiceras ej