Yes! Yes! Yes!

0kommentarer

Min favoritblogg har kommit med ett nytt inlägg. http://psychoticlettersfrommen.blogspot.com/

Allt som skrivs där är så jävla sant. Har också haft en massa sådant folk efter mig dock aldrig någon som jag träffat IRL.
Min pappa hade nog varit en bra kandidat för det där dock. (För länge sen).


Jag har riktigt jävla skit ont i handleden. Och idag har jag inte kommit iväg till skolan alls. Och just nu ser jag ingen idé med att åka heller... Buss 1: Missade pga sömn, Buss 2: Missade pga slöhet och insikten att man inte kan stresscykla vägen till bussen på mindre än 7 minuter när det blåser motvind. Buss 3: Jag sov. Slutar 4:a idag, jag brukar ta bussen hem som går vid 15.35 åker jag till skolan nu, med buss, vilket är enda sättet att komma dit på... Så kommer jag åka hem direkt med 15.35 bussen..

Kommentera

Publiceras ej