Hög orka faktor

0kommentarer

Däckade igår kväll efter en lång dag som livejulskyltning. Typ runt 9 däckades det. Lite över halv ett på natten kraffsade katten runt bakom soffan så mycket att jag tvingades vakna. Så var den natten förstörd. Återvände till sömnens värld runt 4 på morgonen. Och vaknade typ kvart i tio, försent för att idealiskt sjukanmäla sig. Men gjorde typ det ändå genom att "arbeta hemma", rätt person svarade.

Sen senare kom jag på att jag stämt träff med min handledare, men den tiden hade vi bokat om så många gånger att det inte fick någon högre prio i ihågkommingsskalan. Var astrött fortfarande och somnade om, för att sedan väckas av att rektorn skällde ut mig över telefon. Visst dessa veckor har varit slackerveckor for real. Nu ska jag vara i skolan från 9 till 17 varje dag. Även om jag inte har ett piss att göra där. Lika bra kanske att flytta dit filtar och kuddar så man kan sova. För jag kan omöjligt göra något vettigt på skolans datorer, som är mac, som har photoshop cs2. Annars hade det varit en möjlighet.

Idag MÅSTE jag få klart följande:
Skolarbetet
Julkalendern

Helst få flart:
Jullayouten
Presenter till jukalendern de första 5 dagarna

Kommentera

Publiceras ej