Igår

1kommentarer

Fast om typ 1.5 timmar somnade jag. Med avsikt att vakna en stund senare för att sjukanmäla mig. Så blev det inte. Jag vaknade, såg mig omkring och tänkte "Oh jag lyckades, tala om tajming", det var lika mörkt ute när jag somnade som när jag vaknade... Tills jag frågade mam hur mycket klockan var "kvart i fem" blev svaret. Grattis mig.

Idag ska jag till skolan även om jag har varit vaken hela natten. Kommer nog komma därifrån tidigt. Ska träffa min handledare. Sen ska jag nog ta en sväng förbi glasmästeriet... Btw, inte för att någon kommer svara här förmodligen... Men någon som vet någon mat som ruttnar fort och som ser riktigt snuskig ut undertiden den ruttnar/möglar? Man kanske skulle ta en sväng förbi djuraffären också när jag ändå är på gång.

Jag har stora planer på gång. Om min handledare kör överplanerna struntar jag i henne och kör mitt egna race. Hur fort det nu blir när jag inte är vid mitt fulla esse. Jag ångrar att jag hoppade av gymnasiet. Kollade just min fd skolas hemsida.

1 kommentarer

Olivia

11 Nov 2009 06:58

Hm, jag vet inte, bananer ser snuskiga ut när de blir riktigt svarta och geggiga. Men det känns om om typ aprikoser kan mögla rätt snabbt.

Kommentera

Publiceras ej