Grattis du har framkallat en panikattack.

0kommentarer

Mam var fast besluten för att komma och kolla på skolans utställning idag. Trots att det egentligen inte var öppet. Och visst om hon kommer är det väl typ fine. Men hon kom inte ensam. Dessutom skulle hon komma 12.00 när vi slutar. Men hon kom en kvart senare. Jag blev stressad över att hon över hela taget skulle komma. Ännu mer stressad när hennes karlslok även fick följa med, som jag fortfarande tycker väldigt illa om. Jag höll på att fotografera utställningen, dokumentera den. Men kunde inte göra det för att jag var tvungen att vänta på att de skulle masa sig dit. Vid det laget hade jag redan hunnit bli skitsur. Kanske på lösa grunder, men det skiter jag i. När de väl kom skickade jag ner de i källaren och gick upp till min plats på andra våningen för att packa ihop mina saker och sådär. När de var klara med hela utställningen klampar båda två in till våra arbetsplatser. Att mam gör det - fine. Men att HAN gör det. Det var där stubintråden nådde sitt mål. Varför? VARFÖR VARFÖR VARFÖR? Sen var jag bara tvungen att gå ner till bilen för att inte explodera, egentligen slutade vi inte än men hade jag varit kvar på skolan hade jag inte varit rolig att vistas runt. I bilen hem var jag ömsom helt normal, ömsom grät jag och ömsom skitsur/irriterad.

Tur för mam att hon köpt en hel påse macadamia nötter <3

Kommentera

Publiceras ej