Jag har tråkigt om natten 1

0kommentarer

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 10år äldre
Vad tycker du om kärlek? typ aldrig upplevt
När kramade du någon sist? veckor? månader?
Saknar du någon speciell person? Typ inte
Har du svårt för att bli kär? dunno
När kysste/hånglade du med någon sist? typ 1år sen?
Ångrar du det? nej det var mest kul
När fick du senast en komplimang? i verkligheten? o.O
Har du hånglat med någon av samma kön? japp

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: think so
Hånglat med nån riktigt ful: ja det har jag, tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers: nej är bara uppe i 12 eller så
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? har skett två gånger
Gjort något riktigt dumt? typ 
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? typ alla nyårsaftonar hittills
Åkt ambulans? Nej för de vägrade komma
Gjort nåt olagligt? ja
Blivit polisanmäld? nej
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? typ men inte så mkt
Skämts över dig själv? jämt?
Sagt jag älskar dig och menat det? nej (har inte sagt det alls)
Tar du droger? nej
Dricker du? gärna
Vilka kläder sover du i? nudie
Varit kär? nej...
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? mnja
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? nje
Vill du ha barn? kanske

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag?
Såg dig gråta? Mam
Fick dig att gråta? mig själv (eller snarare min hjärna)
Du gick på bio med? mam och mormor
Skällde på dig? rektorn kanske?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? nej
Pussat någon? nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? nej
Saknat någon? typ inte

Kommentera

Publiceras ej