Jag mår illa

0kommentarer

Var gång som rasism diskussioner tar fart. Mina egna möten med nasizter har varit allt annat än trevliga. Jag hoppas inte SD kommer in i riksdagen. Den enda hets mot folkgrupp jag eventuellt skulle kunna bli skyldig till är just mot sådana människor. Extremister. Inte muslimska utan nazistiska översittarsvin. Med bakåtslickat hår, glasögon och ett illmarigt leende på läpparna. Sliskigt och läskigt. Hoppas media börjar rota fram sliskiga detaljer om huvudpersonerna i SD. Typ barnporrbilder, våldtäkter, drogmissbruk, misshandel, mord. (Saker som de inte blivit straffade för tidigare). Skattefusk, bedrägeri... Psyksjukdom fungerar det med. Tror och hoppas jag i alla fall. Bara något grävs fram som ljuter fast partietsfötter i betong och släpper ner det från öresundsbron.

Kommentera

Publiceras ej