Mardröm?

0kommentarer

Ja det får man väl lov att säga. Först och främst satt jag och väntade på någonting, vad vet jag inte riktigt, på ett torg av sten. Sen satt jag och väntade på något i en slottspark. Sen gick jag närmare slotten i parken och då skulle jag försöka inta ett av dem. Men det gick förstås inte. Sen befann jag mig inne i ett av dem fast egentligen var det en båt. Så mötte jag ett par i en korridor. En ung kvinna med sitt typ nyfödda barn och så pappan till barnet. Av någon outgrundlig anledning tappade de ungen och gick vidare så hamnde den vid mina fötter. Tog upp den och "gullade" lite med den. Då blir mamman vansinnig, så jag går fram till henne med ungen och överlämnar den och ryggar undan. Hon är så ursinnig att hon helt sonika vrider nacken av sin unge allt medan jag och pappan till ungen står handfallna och tittar på.

Fick i alla fall sova nästan hela natten i alla fall...

Kommentera

Publiceras ej