Mysigt.

0kommentarer

Woho. Har lyckats sova från 11:?? till nu (05:40) till min stora lycka... Och någon annans stora sorg :P
Drömde inga mardrömmar vad jag kommer ihåg däremot lyckades jag halvdrömma om italien på ett besvärligt sätt. Solen håller på att gå upp i fjärran, fast det är bäckmörkt fortfarande. En del av mig längtar till vintern, julen och allt det där. Det är mysigt när det eldas i spisen och utanför fönstret viner snön och man vet att man slipper gå ut i det på flera timmar/dagar. Och bäst av allt - JULSKINKA smaskens.

Fast en annan del av mig vill bara ha våren igen, värme, en fin trädgård eller något. Problemet med våren är att man vill en massa som sen inte går på ett eller annat sätt. En annan del av mig vill ha höst för evigt. För hösten har så fina färger, så fint ljus. Men höststormarna kan gärna få vara lite färre. De är mysiga på sitt sätt men här ute på landet märks de av så himla tydligt och det är svinkallt när det blåser.

Nu ska jag sluta vara en slacker och skriva ut mina bilder till skolan för de ska ställas ut från torsdag till typ söndag, för allmänheten då. Och sen är det eget projekt i fyra veckor och jag har ingen som helst aning om vad jag vill göra. Jag är helt epic fail.

Kommentera

Publiceras ej