PMS i suppose?

0kommentarer

Vad mysigt. Nu börjas det. Den ständiga väntan på att månadens mens ska komma som ett brev på posten. Jag misstänker mig ha PMS (P som i pre som i före, M som i typ mens(trual) och S som i förmodligen syndrom(e)). Alltid lika kul. Not.

När jag har pms blir jag antingen:
*Sjukt deprimerad och en smula självmordsbenägen.
*Eller så drar skrivarlusten igång.

Skriver inte noveller när jag har pms. Så hoppas inte på något de som väntar. Vad jag skriver är allt annat. Blogginlägg, debattinlägg, foruminlägg osv. inlägg. Jag blir terrier.

I natt har jag varit vaken hela natten och nästan bara skrivit. Jag har skrivit minst 4 längre texter. Tre av dem kommer aldrig att läsas. Eller jo kanske två av dem, den ena är inlägget innan detta i denna blogg. Det andra ligger i ett forum där folk redan börjar svara på mitt lätt sura, irriterande inlägg. Som jag förmodligen ändå kommer ta bort när jag lessnat på det.

Gnusuck.

Kommentera

Publiceras ej