Vad gör man sen?

0kommentarer

Jag håller på att skriva en novell om seks. Och den är nästan helt klar. Det enda jag behöver ha skrivet är vad de gör efteråt. Vad gör man efter seks? Jag minns inte.



Btw så är det kasst att gå och lägga sig vid halv nio eller när jag nu gick och la mig i går. Just efter att jag skrivit blogginlägget om att sova tidigt. Jag vaknade vid midnatt. Typ klarvaken. Hamstern var i full gång och pysslade med sitt och jag kunde inte somna om. Hamnade vid datorn en "stund". Stunden var till kl 6... Sen väcktes jag av mam typ en timme senare. Ganska så mycket epic fail. På sätt och vis vill jag kunna sova en hel natt från början till slut. Men på sätt och vis inte för när jag sover drömmer jag numera nästan alltid mardrömmar och mardrömmar suger rätt mycket att drömma.

Kommentera

Publiceras ej