Fy FAN igen

0kommentarer

Drömde världens skabbigaste mardröm i natt. Drömde att jag var ute i grannarnas stall och skulle ge hästarna äppelbitar. I stallgången stod "fölet" (som är en relativt vuxen och välmående häst) men i drömmen var hon mager som ett staket. Så lyfte hon på svansen och började skita en lös stor koskitaktig hög som bara växte och växte, så att den var nästan lika stor som hennes mage. Sen åkte bajset i marken men sekunden efteråt började tarmar och andra inälvor åka ut genom rumpan på hästen. (Och mamma dök upp i drömmen med, för jag tyckte att vi skulle säga till ägarna till hästen direkt, men hon ville avvakta igen).




Drömmen berodde förmodligen på att caz visade ett klipp med världens vidrigaste kastreringsmetod för just hästar (och kor). Fast personligen har jag bevittnat ett marsvin som råkat ut för att livmodern åkt ut ur kroppen. Sånt är så jävla snusk. Varför kan jag aldrig få drömma normala drömmar som inte är läskiga och vidriga? :(


Idag hittade jag den här när jag youtubade i skolan. Början av låten är kul tycker jag.

Kommentera

Publiceras ej