Fy FAN

0kommentarer

Jag har så jävla ont i ryggen. Och även magen. Det suger så jävla hårt. Började för några dagar sedan och har gjort konstant ont sedan dess. Hypokondrikern i mig blir livrädd och fruktar för mitt liv. Men jag kommer inte uppsöka läkare i första taget. Speciellt inte med tanke på all smittspridning som försikommer på sjukhus och liknande ställen. Funderar på om jag är sjuk, håller på att bli sjuk eller om jag bara inbillar mig. Svininfluensa lär det i alla fall inte vara, har inte hört något om hur vida den ska börja i ryggen... Nöff. Nej, men alltså detta gör så jävla ont. Kan inte beskriva smärtan heller. Har tagit smärtstillande tabletter nu också, hoppas det blir bättre, men jag tvivlar. Dricker vatten också, det kommer nog inte bli bättre av det heller...


Kommentera

Publiceras ej