Gratis spotify

0kommentarer

Caz hade skaffat det. Så jag hakade på och gjorde det samma.
http://www.danielnorin.com/index.php/webb-och-it-tips/gratis-spotify-invite.html
Fast gör det i Internet Explorer.


Fortsatt ont i ryggen. Men idag har jag varit flitig i plugget. Målat en rätt snygg bild på en bönsyrsa och tagit bilder på alla mina pågående tavlor (utom en som är för ofullständig). Har kört EFIT idag, de senaste timmarna har det bara blivit bilder på datorskärmen som den nörd jag är.

Mam har städat mitt rum, nu är det äckligt rent där inne. Jag kan till och med komma fram på golvet utan att krocka med något! Nu ska bara min säng flyttas lite på så är rummet som nytt och beboligt igen. Mam nämnde att man kanske kunde sätta in ett extra fönster i rummet längst in. För då skulle det gå att använda det rummet med. För på vintern blir det nästan minusgrader där inne. Grym kontrast i värme och kyla på min våning i vintras. Mitt sovrum var typ 24-26grader varmt medan det innersta rummet var runt 10 grader om inte ännu svalare.

Nu tog jag just min "17.00" bild till EFIT.

Kommentera

Publiceras ej