Kan inte andas

1kommentarer

Har gråtit tills jag inte kunnat andas, när luften väl börjat återvända är det snart dags att inte kunna andas igen. Har en dålig dag eller snarare ett dåligt år och en extra dålig dag idag. Är trött, kanske flippar jag bara? Jag vet inte. Känner mig misslyckad. Misslyckad som tjej, som djurägare, som vän, som familjemedlem kort sagt misslyckad som människa. Varför kan jag inte få vara som alla andra? Normalare? Utan det här tillståndet? Vad det nu än må vara för något. Och nu det nu känns att vara utan det, jag vet inte. Varför har jag fått den här vidriga genetiken? Varför...? Finns typ inget jag gillar med mig själv förutom de två saker som är standard hos de flesta tjejer (med dåligt självförtroende?). Funderar på om det är nu man ska ta upp alla planer på att införskaffa sig en ätstörning. Eller om det är nu man ska göra slag i saken och sätta en yxa i huvudet på sig själv. Hade nog inte orkat göra det, varken yxan eller sjukdommen. Borde försöka sova men vet inte om jag kommer lyckas med det...

1 kommentarer

Olivia

21 Sep 2009 15:01

Du är inte misslyckad! Och att skaffa sig en ätstörning eller ta livet av sig är inte värt det, tro mig. Du kanske behöver börja gå och prata med någon?

Kommentera

Publiceras ej