Nasse the dildo

2kommentarer

Jag har en dildo. Han heter Nasse. Det är min kompis Bedz som har döpt 'honom'. I mitt "kompisgäng" är Nasse kultförklard. Typ en maskot. Nasse har jag fått av en fd chattkompis som heter Jason (eller Payson altenativt Gayson). Gayson bor och har alltid bott i USA, kalifonien... Long Beach för att vara exakt. Ensam med "some cats", tydligen bara 2-3 stycken, även om some lika gärna hade kunnat vara 48 stycken. Nasse köptes för att matcha hans egen storlek på kuken. Det är jag rätt säker på att Nasse inte gör. För hade Nasse haft samma kukmått som Gayson hade Gayson blivit inkallad i porrbranchen. Han erkände senare att Nasse är typ twice his size. Moget av honom. Jag är rätt övertygad om att Gayson är pedofil altenativt hebefil. Omoget.

the dildo

Hur som helst luktar Nasse fruktansvärt giftigt, silikon, industri, fabrik. Så Nasse är förvisad in i en plastpåse och plastpåsen ligger i ett gossedjur från ikea. Nasse har för övrigt aldrig fungerat, eftersom jag inte kommer åt batterierna eller stället där batterier ska köras in. Den är nog barnsäker. Men det gör inte så mycket, jag var ju nästan ett barn när jag fick den. Och dessutom är Nasse som sagt rätt bamsig. I och för sig gör det inte så mycket det heller.... Om bamsigheten nu hade suttit på en levande människa. Men en kall, illaluktande jättedildo är inte så upphetsande att köra in i musen, faktiskt.

2 kommentarer

sofie

17 Sep 2009 23:01

heheheheh nasse xDD

Ante

26 Jul 2011 12:17

lol. Hur kommer det sig att du inte kommer åt batterierna? Går den inte alls att öppna?

Kommentera

Publiceras ej