Ointelligent

0kommentarer

Jag känner hur min egen intelligens rinner ut ur kroppen. Det tack vare dagens "nöjen" i skolan. SUCK.





Jag hatar färgen rosa, speciellt efter vårens påskutställning. Jag.... Gillar.... Inte.... Rosa....


Idag var det frid och fröjd i skolan fram till 12. Sen åkte vi iväg till en gård utanför hammenhög och väl där skulle vi måla av landskapet i bara rosa, ja just det ROSA färg. Lekledaren för evengemanget såg ut som en blandning mellan Grynet och Dolly Parton. Vi var där från kanske 12.30 till 14.40. Eftersom vi blev klara rätt fort så satt vi bara och väntade. Alla former av skolpersonal och planerare var försvunna och vi lämnade åt våra öden i klorna på en rosa dollyparton kopia.

I det ögonblicket, okej tidigare än så men ändå började jag känna hur allt bara mörknade. Ett mörker av allt negativt man kan tänka sig. För rosa är verkligen vidrigt. Sen organiserade någon ihop det så vi färdades mot torget i hammenhög. Där var det tänkt att man skulle gjuta av sin näsa..... Alltså det är på nivå som är onämnbar. Och tillverka en blomma av olika icke organiska material. Eller rita på marken. Jag gjorde de två sistnämnda tingestarna. Skrev hora med stora bokstäver, ritade en fitta och så gjorde jag något mer i den stilen... Tyckte det behövdes efter en dag som denna..

Kommentera

Publiceras ej