Sexuelltohämmad

0kommentarer

Hade kunnat vara kul att vara. Vilket jag inte är dock. Men hade jag varit det hade jag haft sex med alla som hade haft lust men inte vågat. Tex alla oskuldskillar som bor hemma hos morsan efter att ha passerat 25år. Eller de som inte har haft sex på evigheters evinnerliga evighet. Skulle ha sex med direkt fula människor, de som inte har någon direkt kuk alls (microkukar) och... Well jag kan hålla på i evigheters evinnerliga evighetstid. Det hade kunnat vara kul. Men som sagt sån är inte jag.

Egentligen snarare tvärt om fast inte på riktigt. Har celibatat i typ 305 dagar nu. Det är lite läskigt lång tid men man vänjer sig. Ironiskt nog (med tanke på stycket ovan) är jag inte så sugen på att få en slampa stämpel. Även om jag inte har någon direkt umgängeskrets att vara slampan i.. Så i teorin skulle jag kunna slampa runt i land och rike utan att någon någonsin fick reda på slamperiet. Men som sagt, sån är inte jag. Alls.

Kan dock känna att det kanske är dags att återuppta det hela och utrota ceibatandet för den här gången. Och kanske försöka hålla nere antalt celibat dagar i framtiden. För innan jag hamnade i mitt 305 celibatdagstillstånd som råder nu var det typ 370 celibat dagar eller ännu mer :P Rätt jobbigt egentligen x)

Kommentera

Publiceras ej