Vidskeplig

0kommentarer

Kan hända att jag är lite vidskeplig ibland. Men inte av de vanliga vidskepelserna. Utan snarare på internet. Jag har nämligen en tendens att skapa monster. Till att börja med i alla fall. Mitt första misslyckade fall, som blev ett monster var en kille som var 25-28år gammal och oskuld. Alltså inte bara "hej jag är oskuld" och inget mer med det. Utan verkligen, verkligen. Osäker typ. Han mass använde smilysar, typ 90% av hans bokstäver bestod av smilysar - kändes det som i alla fall. I vanlig skriven text i vanliga mejl, gör sådant ingenting. Men på msn?! Man vill liksom kunna läsa texten också...

Hur det nu än begav sig så tyckte vi, jag och den kompisen som chattade med honom att han skulle tuffa till sig. När inget hände ignorerades han. Tills han tjatade sig till vidare konversation. Fast det varade inte alls länge. För då hade han blivit monstret redan. Som tiggde webcamsex konstant. Orka säger jag. Så han blockerades och togs bort för all framtid.

En annan vidskepelse är att alla som chattar med mig inom ett halvår får en seriös partner som varar minst några år. Det är lite suckit men så blir det ofta. Vet inte om man ska kalla det positivt eller negativt ur min synvinkel. Blandat kanske? Har blivit så minst 5 gånger förmodligen fler. Och ehm... Då menar jag etablerade chatkontakter. Inte bara random som jag får dagligen (100-200st).

Kommentera

Publiceras ej