denna veckan

0kommentarer

Err jag har börjat tröttna på mig själv igen. Går bara runt i cirklar känns det som. Kan inte få något vettigt gjort heller. Och det jag gör det fuskar jag med så att det blir "bra" men inte så bra som det hade blivit om jag hade orkat anstränga mig. Jag börjar tänka över saker jävligt mycket noggrant, mer än jag kanske behöver...

Typ som i dag: Jag funderar på att inte åka till skolan för att: 1. Jag har inte sovit i natt och därför kommer bli trött nog att däcka inom några timmar, 2. Jag har fortfarande min starka fobi för bussåkningen eftersom kortet sätter kortläsarna i kortslutning, 3. Jag vet inte om jag orkar umgås med alla glada jag-vet-vad-jag-ska-göra-med-resten-av-mitt-liv människor.

Så jag har då alltså den tanken på att inte åka dit. Men på samma gång så har jag två tavlor att färdigställa tills på onsdag även om jag inte vill... Även om jag inte kommer hinna ens om jag stressar (eller jo det kommer jag nog men ... palla?). Sen är det i princip bara måndag, tisdag och onsdag som det är skola den här veckan. Mån och tis är arbetsdagar. Ondag är redovisningsdag. Och på torsdag ska vi tydligen till malmö.

Varpå jag tänker skippa det jippot. Jag tycker inte om att bli omkring släpad på något museeum av världshistoriens kanske tråkigaste föreläsare. Så om jag bara skulle vara med i morgon och på onsdag.. Då kan jag "inte" vara borta på torsdag också. Inte utan att det märks jätte tydligt i alla fall. Fast på fredag tänker jag närvara för då ska det vara på morsans jobb...

Kommentera

Publiceras ej