Högst besynnerlig

0kommentarer

Jag mejlar med massa olika människor dagligen och många av dem är besynnerliga på ett eller annat sätt somliga mer än andra. Besynnerliga på olika sätt än andra och så vidare. Jag är i alla fall pigg på att upptäcka dessa besynnerliga saker eftersom det är typ dumt att inte lägga märke till det... Så just nu mejlas jag med en högst besynnerlig historia på helgon...
Som i sitt första mejl och följande tre mejl uppträdde på ett sätt som jag tolkar som högst rastistiskt eller också kanske helt tvärt om. Hur som helst är det inget uppträdande som jag värderar högt. Det är en sak att komma in på det lite i förbifarten men att direkt ställa frågan om ursprung är högst besynnerligt i mina ögon...
När den biten var avklarad, antar att jag blev godkänd som 75% svensk, 100% europé och så kunde det besynnerliga fortsätta med rakt på sak ragg. Som på just det sättet är väldigt märkligt det med... "Hur tror du att vi hade fungerat tillsammans?" - sådana frågor kan få vem som helst att rygga tillbaka i förfäran. Några mejl senare "Om du hade bjudit mig på dejt, var hade du tagit mig ?" - autentisk fråga, som också med lätthet får nästan vem som helst att dra öronen åt sig. Fick läsa den flera gånger för att förstå innebörden av den krassa meningsuppbyggnaden. Oh oh.. Nej, jag tolkade den frågan fel ändå... Nej men alltså det här kommer sluta i mega dissning om den inte styr upp det hela :P
Iofs lär det ändå sluta i mega diss, jag vill inte ha sådant lammkött om det inte är väldigt extraordinärt. Hellre getkött isof (det låter jävligt illa fan)

Kommentera

Publiceras ej