Jag har skrotat

0kommentarer

Den förra spotifylistan jag lyssnade på. Jag insåg efter lite om och lite men att det var techno det mesta av låtarna där. Techno är ganska hemskt i mina öron...

Så jag gick igenom massa andra album och hittade massor av musik värd att spara på. Bland annat en låt jag tidigare inte vetat om något artistnamn what-so-ever fast men det är inte samma som sjunger den som jag har på datorn, tyvärr. Ändock något som man kan tralla på.

I övrigt har väl inte så mkt inträffat. Har varit lite tjaffs på en internetsida som jag är med på. Men det verkade klara ut sig. Jag har varit episkt sur på en människa på en annan sida, eller egentligen spel, som köper saker från mig för att sen ta bort de från sidan även om mina saker är helt okej, alltså inte värdelösa på något sätt. Ursh. Någon annan hade lätt kunnat ha användning för det som den köper. Ursh.

Nej, tacka vet jag normala människor. Som jag och mina torpeder xD Eller ja det är väl mer som ett "gäng". Tyvärr har jag egentligen bara en enda kvar ifrån det gamla gänget. Inte för att det gamla gänget inte är liksom "kompisar" men vi pratar aldrig som förut. Trist men det blir väl så. Har iofs velat ha ett gäng igen precis som på den gamla goda tiden men ja... Det lär jag nog inte få igen x)

För att återgå till spotify grejer så... Just nu favoriseras Denna och Denna <3

Kommentera

Publiceras ej