Konst

0kommentarer

Var i skolan igår och vaktade utställningen. Fungerade som semi-inkastare. Vilket är helt mot vad jag egentligen hade gjort. Efter ett tag blev det typ *lyssna efter trappsteg* ... *vänta* ... Le och säga "Välkommen" och sen vid behov, om det gick nämna att utställningen både är "här, där nere *peka* och där uppe *peka*". Det var typ kul. Liksom förra året kommer jag förmodligen inte få något sålt :P Däremot sålde en i min klass fyra små tavlor för 10000kr och en annan i min klass fick också något sålt men jag vet inte för hur mycket.

Det är väl så jag kommer få det i framtiden xD Jag gissar på att de flesta ogillar det jag gör i alla fall är de inte beredda att lägga några större summor på något sådant. Men jag kan förstå dem. Mina senaste är massivt psykadeliska och färgglada. Inte alla hem passar för sådana färgstarka historier. Ska till skolan på Måndag och vakta då med.

Och sen på tisdag så börjar vi igen med vanligt arbete, fast först ska vi nog återställa skolan till sitt forna jag. Ursh. Kom på just i den sekunden jag skrev klart den meningen att jag nog borde börja förbereda mig på uställningen som jag kommer ha i skolans källare senare i vår. Har typ ingenting att visa som det är nu.

Kommentera

Publiceras ej