Topo-to, topo-to

0kommentarer

Idag har jag bara suttit och ritat och målat i princip. Jag håller på med en målning som är typ en jaktscen med tydligt vinterinslag. Ska göra en med höst också. Det blir inte direkt snyggt utan väldigt, nästan, naivistiskt. Pratade med en lärare idag som vi har just nu han tyckte det mer var expressionistiskt, färgmässigt i alla fall. Pratade med skolans rektor också, jag försöker hålla stämmningen så positiv som möjligt men hon är läskig, vet inte riktigt vart jag har henne. Och samma sak tror jag hon känner med mig men det är ett medvetet val från min sida. Jag tror inte att hon är medveten om hur läskig hon är. Hon föreslog iaf att jag borde göra typ barnprogram eller något. Ironiskt nog hade jag och mam pratat om just det på morgonen. Fast mer angående den här:

<3 (om det faller någon i smaken så youtuba på "Avez vous deja vu" så kommer ni hitta massa mer kvalitéets underhållning <3



Jag tappade lite tråden på vad jag skulle fortsätta skriva... Har hittat ett album typ.. som jag försöker lyssna igenom på spotify, det var så länge sen jag lyssnade på musik för mitt ljudkort på datorn fungerar inte riktigt som det ska alla gånger.

Kommentera

Publiceras ej