Ursh

0kommentarer

Ursh 1: Jag känner mig helt spretig just nu. Vet inte vilket ben jag ska stå på eller vad jag ska göra här näst. Yttest jobbigt.

Ursh 2: Min skola hade inbrott i förrgår natt eller-när-det-var. Tjuvarna väntade ut tills de sista eleverna gått hem, väntade lite till och sen klättrade de upp på förråd/garaget som tillhör skolan, kastade in en sten genom fönstret på andra våningen och kom in i datasalen. Tog två imac:ar och stack från platsen. Sjukt efterblivet. Och det sabbade nästan folks framtida liv för flera elever hade sina ansökningar till högskolan på datorerna som skulle bli skickade den dagen datorerna stals. Jävligt dumt.

Ursh 3: Har upptäckt att mina grisar har sellnic. Tur att jag inte ska sälja någon av dem.

Ursh 4: Den här vintern har jag sovit i en säng max 5gånger, dvs plant, resten av tiden har jag sovit i en soffa. I och för sig helt frivilligt men... Kroppen börjar ta stryk känns det som...

Ursh 5: Min hals är helt felskapt just nu känns det som, typ svullen i den eller något.

Ursh 6: Min skola tar snart slut och jag vet inte vad jag ska göra sen.

Kommentera

Publiceras ej