Totalt pressad

0kommentarer

Folk rycker i mig från alla håll och kanter och vill träffas. Eller åtminstone ha mitt mobilnummer. Jag och andra sidan kan mycket väl tänka mig att träffa folk. Men inte NU. Inte I DAG eller I MORGON och inte om en vecka eller två. Jag vill hinna tänka, vara ensam lite hemma först. Har trippat på tå runt hemma hela sommaren bara för att slippa vara ivägen och framförallt aldrig varit riktigt ensam. Mitt hopp står till gudarna att morsan får jobb och håller sig borta åtminstone dagtid. Idag är sista dagen hennes vidriga karl har semester, då blir det en mindre att tassa kring.

Varför kan folk inte förstå det? Jag skriver gång på gång att jag inte orkar just nu. Men ändå ska det tjatas och pressas. Jag-vill-inte-just-exakt-nu. Inte. Jag vill inte heller leka i cam vilket jag skriver direkt när det kommer på tal. Men ändå ska det tjatas och pressas på det med. JAG VILL FÖR FAN INTE - fatta det >.<

Varför är det så svårt att förstå? Varför? Och fortfarande, jag kan tänka mig att träffa folk från nätet. Men jag vill kunna rensa huvudet först och det kan jag inte göra förrän jag har varit ensam några dagar.

Kommentera

Publiceras ej