Än mer drömmar

0kommentarer

Igår drömde jag bland annat att en kille var mobbad och mobbarna tvingade honom att ta en istapp och karva bort hår från skalpen. Det blödde förvånansvärt lite. Hela drömmen var mardrömslik, ångestladdad precis som alla drömmar är nu för tiden.

I natt drömde jag att jag levde i höga träd i en park (magnolior) och gick under namnet "soptjejen" tror jag, eftersom jag åt sopor. Sen hade jag en skabbig (bokstavligttalat) och extremt mager hund i släptåg. En polis squad med polishundar i form av huskys och collies (som jag i drömmen fnissade åt hur fel det är) försökte stoppa mig men jag gick lugnt rätt igenom hela squaden med min skabbiga lilla jycke. De lunkade efter som om de trodde att de besegrat mig. Men då tog jag min lilla skabbhund under armen och klättrade upp på en vagn med massa prylar på som skulle slängas. Rör vid en burk och försvinner från platsen. I nästa ögonblick är jag och en kompis på en flygplats i frankrike, vi har hundarna med oss fast min skabbhund har bytt skepnad och jag har nya kläder. Vi undrar vad vi ska göra härnäst eftersom ingen av oss kan franska, under tiden vi försöker komma fram till det ser jag en snubbe som har mörkblå uniform som ser förvirrad ut och en hund, jag känner igen den som en av poliserna och får än mer panik över det hela. Jag och min kompis bestämmer oss i alla fall för att vi nog skulle smälta in mer om vi tog oss till ett studentområde och agerade utbytesstudenter.

Kommentera

Publiceras ej