Eufori <3

0kommentarer

Spotify har beslutat sig för att inte fungera vilket suger PUNG... Så jag har lyssnat på Angerfist flera gånger nu (samma album 4-5 gånger) tills jag lessnade och fick, inte ont i huvudet men snudd på. Det är så massivt, men ändå så bra. Sen tror jag att jag råkade höra en låt som påminde om en annan på youtube. Den andra låten är en låt som jag... Kärlekar väldigt, väldigt, väldigt mycket. Visste dock inte skaparen av låten men med lite finess hittade jag det. Oh, den DJ'ns namn är så klockrent "DJ Phil" - jag associerar till "DR Phil" men sen heter han "DJ Phil ty" och då blir det genast bättre x) Men i alla fall så hittade jag den rätta versionen av den låten på youtube som jag just nu sitter och spelar för typ 8:onde gången på kort tid...



Dessutom har demonoid återupplivats <3 Och där hittade jag den låten, så nu ska det bli kärlek i datorn också! Öronorgasm ftw! Sen hittade jag en film som jag kärlekar också på samma sida. Om allt går som det ska har jag den som i en liten ask inom inte allt för lång tid <3

Kommentera

Publiceras ej