Ha! Vad meningslöst x)

0kommentarer

Jag upplever en viss nivå av Epic Failure. Sitter just nu mitt i en för stunden ganska lugn snöstorm, men ändå tillräckligt för att jag inte ska komma iväg till skolan... Då har jag av logiska skäl rätt tråkigt även om jag och caz chattar... Försöker så smått kontakta snoppmänniskor som jag känner, eller inte känner men har träffat vid ett eller flera tillfällen.

Jag har börjat inse ett mönster här vilket är ett big time fail :P Den enda som svarar på tilltal är kalasis men han räknas inte riktigt x) Under hösten började jag chatta med en som jag visste att jag träffat en gång på en fest. Jag visste att han inte kände igen mig men beslöt ändå att dra det åt "hej vi har träffats förut" hållet och under en kväll/natt var jag på irl visit. Träffade även på en som jag haft sex med vid tidigare tillfälle (av misstag)...

Svarar den människan på tilltal idag? Nej, aldrig x) Inte sen den dagen. Vilket iofs inte gör så mycket som så, men den var ju rolig att mejla med i alla fall. Den jag försöker med nu är aktiv på facebook as we speak men ändå inte yttrar något litet ord på msn ens x) Trots hälsning. Ännu en som jag träffat förut vid kanske 10 tillfällen eller något, inte för att jag känner personen i fråga men ändå. Iofs är den lite egen och massa folk är rädda för honom xD


Fast sen finns det förstås de som är precis tvärt om... De som jag anser vara jobbiga... Tänker på två speciellt, den ena avlägset kompis med kalasis... Nu har jag inte träffat den irl men människan är ändå för det mesta blockad... Den andra är en som jag haft sex med förut för länge sen, som gärna skulle göra det igen men jag är ytterst tveksam till den personen i fråga eftersom han inte verkar kunna ta ett "nej" och är en hardcore tjatare "bara för mig, snällaaa"..

Jag tror jag kan dra slutsatsen att jag inte bör träffa folk irl för det verkar sabba mer än det nyttjar x) Därför vill jag inte träffa varken caz, zebran eller typ någon annan av de jag chattar eller har chattat mycket med. Med zebran är det nog redan förbi förvisso. En snudd på vegan som inte värnar om miljön funkar inte i mitt huvud, som dessutom dissar djuraffärers hantering av djur men ändå köper alla djur från just djuraffärer. Nej, det går inte ihop i mitt huvud...

Aja, jag har iallafall tråkigt och det snöar fortfarande riktigt mycket. Vet inte vad jag ska göra faktiskt. Lutar åt en fotomanipulation eller redigera foton och slänga ut på dA..



Edit: Woho den farliga snubben har svarat x)

Kommentera

Publiceras ej