Herreminje

2kommentarer

Den här veckan som varit... Oh herreminje.. Har knappt sovit något alls varken på helgen eller på veckorna. Däckade helt på onsdagen men hade det inte varit för det hade det nog varit max 18-20h den här veckan (från lörd till fred).. Normalt sett är det typ 50h om jag inte räknar helt galet xD Önskar att jag slapp insomnia och kunde ha bättre dygnsrytm. Jag oroar mig för så mycket saker istället. Fast denna veckan har varit packad med ångest också.

Jag borde börja dricka mer vatten, tror jag har typ vätskebrist. Kanske inte de dagar då det är rena rama te festivalen här hemma.. Fast det är hemma det. I skolan dricks ingenting. Så en big note to self där!

Var ute och vandrade i snön idag. Den är verkligen djup på sina ställen. När jag vandrade runt i trädgården lät det som fisar kring fötterna när man satte ner fötterna i snön och vred om. När jag kommit ut ur trädgården till min grannes mark... Hohohoww.. Jag sjönk ner till låren i snön. Om det hade varit säsong för körsbär i trädgården hade jag kunnat stå på snöskorpan och plocka från de högre grenarna på träden som man annars får använda stege till. Tog några vinterbilder idag när jag var ute, provade min nya kamera. Men måste prova den mer än vad jag gjort hittills och kanske läsa instruktionsboken med tips för den så man inte går där med denna kameran med och helt plötsligt hittar nya inställningar man inte visste om sen förut.

Är lite photoshopsugen vet inte vad jag vill eller ska photoshopa dock. Så det återstår väl att se vad jag kan tänkas göra i PS. Min lärares konstnärsdotter har våldtagit min gästbok på min ena hemsida, vet inte vad jag ska svara på hennes meddelande. Nu är grafiskdesign veckorna slut så nu är det tillbaka till skissbordet igen eller slackerbordet. För jag gör inte mycket mer än dricker runt och slackar. Undrar vad vi har för något ämne efteråt.... Jag tror mitt sportlov kommer om 2-3 veckor, det är ju nice.. Undrar vad jag ska göra då xD

2 kommentarer

Olivia Lindström

06 Feb 2010 13:10

Tänk på att te är vätskedrivande! När man dricker mycket te måste man dricka mycket annat vätska!

Sofie

06 Feb 2010 17:27

kom till gbg på sportlovet! perfekt xD

Kommentera

Publiceras ej