Straffknull

0kommentarer

Om jag hade orkat hade jag straffknullat mig själv för min slackerattityd. Det slog mig just att jag rätt snart har redovisning i skolan på eget projekt. Ett projekt som vi arbetat med i typ 3 veckor redan. Och nej, jag är inte klar, nej jag är inte mitt i. Snarare är det så att jag knappt har börjat. Och det jag har börjat med ska jag nog ge upp. Så ja hade jag orkat hade jag straffknullat mig själv. Jag vet inte hur jag hade straffknullat mig själv men att jag hade gjort det råder ingen tvivel om.

Igår kallade jag morsan för bitterfitta, det var lite kul. Vi kollade på OS invigningen (reprisen på dagen). Sarah McLachlan sjöng en sång, mam gäspade/suckade uttråkat. Hennes karlslok frågade vittisgt om hon blev rörd av sången. Mam svarade att hon tyckte låten var så tråkig, en stund senare frågade hon om det var taskigt att säga så, både jag och hennes karlslok tyckte det. Så undslapp ordet "bitterfitta" från mitt håll. Det är rätt episkt måste jag säga.

Jag har lyckats ladda ner en låt som jag älskat i flera år, när den låten spelar .... Oh då far jag omkring i huset som bara den xD

Kommentera

Publiceras ej