Sinnesförvirring

0kommentarer

Min mamma är lite rolig, hon är orolig för mig för / när jag festar med "nästan bara killar". Vad skulle hända? Vad har inte redan hänt snarare x) Jag har förklarat att de som hon associerar till "nästan bara killar" är sådana som sitter och spelar wow nonstop. Det kanske inte riktigt stämmer överens med verkligheten men... Who cares. Jag sitter och tankebloggar, mitt tankemönster påminner väldigt mycket om hur jag skriver bloggar men mycket av tanketexterna kommer aldrig ut. Det känns inte som om det behövs, tror jag. Därför är den här bloggen säkert flera hundra fler inlägg lång egentligen men ingen kommer att få läsa de delarna någon gång.

Jag känner mig hormonstinn. Helgen var bra, på topp, fram till ungefär kanske halv 6 på söndagskvällen. Varför i hela jävla fridens namn ska morsan dra runt på sin vidriga karlslok överallt? Han triggar igång mina depressioner, han skapar nästan alla mina panikångest attacker. Verkar helt oberörd av det. Jag förstår inte hur folk kan gå runt och provocera så utan att de själva inser det (för de gör väl inte det?! om de gör det och inte bryr sig ökar elakpoängen med tusenfaldiga mängder).

Fryser som in i helvete, det suger. Inte ens min mysiga morgonrock fungerar inte tillräckligt värmande i alla fall. Var ute idag och fotograferade i hamnen, det blåste inte (tror jag) men det var riktigt kallt. Det var nog den längsta promenad jag gjort i vinter. När jag kom tillbaka till skolan typ 10min senare var det nästan olidligt. Fick inget direkt köldekesem på benen som jag brukar få - tur. Annars hade jag nog legat och kvidit på golvet av smärta. Osmakligt. Jag gillar värme.

På tal om omsmakligt (fast på samma gång väldigt smakligt) har jag flertalet hardstyle låtar i hjärnan. Bla en där det sjungs "Im a cock sucker" ... Okej hardstyle är jätteskum musik som nästan ingen lyssnar på men ah ma gad i like it! Speciellt de klockrena texterna. Iofs har jag mer haft textraden "I will kill you by my fucking hands you fucking motherfucker" på hjärnan idag. Men även den är ... underbar. Läste på youtube som kommentar till en av Angerfists låtar hur någon hade en bit av låten som ringsingnal på sin mobil... "Bind torture and kill prostitutes prostitues" - nu är folk livrädda för den personen xD

Jag gillar att suga kuk, hade gärna gjort det mer (typ "be careful what you wish for"). Ingenting, tror jag, sexuellt, upplevt hittills har väl varit direkt dåligt heller. Eller jo våldtäkten för två(?) eller är det tre år sedan nu? Tre år sen är det. Det var ju inte så kul kanske, men det förde med sig något gott, otroligt nog. Egentligen kanske mer än bara en grej... Men en grej speciellt. Dock har mitt underliv aldrig varit så skadat som den gången O.O jag förstår begreppet "knulla så man inte kan gå eller sitta på en vecka", jag satt förvisso men försökte undvika att röra på mig. Tur att sådant läker fysiskt. Psykiskt har det nog inte gjort jätte mycket skada tror jag, vilket det kanske borde ha gjort... Det borde det nog ha gjort, jag gör mig dålig som våldtäksoffer.. Hum..

Vill inte tänka framåt, på framtiden. För jag vet att jag inte har någon. Det gör mig ledsen. Jag vet vad jag har att vänta mig när skolan är slut. En sommar fördunklad av mörker. Möjligen tätt följt av mitt egna "självskadebeteende" som gör så många andra jätteglada och glada i att utnyttja. Uppmärksamhets horan väcks till liv. Den som jag försökt avliva i typ 3år. Det suger ännu mer att veta att det med stor säkerhet kommer att bli så igen. Det får mig att tänka på att det kanske inte är värt att fortsätta... Livet alltså. Men att tänka så leder inte till någonting, alls. Skulle inte ta det, skulle inte veta hur jag skulle göra och jag vet att det inte är värt det. För förr eller senare blir det nog bättre...

Höm okej, det här tar snabba vändningar, precis som det gör när jag sätter igång att tänka. Försöker väl egentligen undvika det så mycket som möjligt. För det leder alltid ner till fördärvet när jag väl drar igång med det. Dessutom om det inte blir fördärvet tänk så är det alltid helt jävla offtopic. Typ noll tankeimpuls det går tex allt från mönster på tapeter till mat till musik till färger till sex till gamla minnen till djur till internet citat osv. Jag är glad på andras vägnar att de slipper med mina tankegångar. Tror inte folk hade klarat det i längden.

Oh nej.. Nu kom en köldknäpp igen, gåshud över heela kroppen det gör faktiskt riktigt ont på sina ställen, kalla fingrar och fötter. Varför kan det bara inte vara varmt här? Det hade varit skönt. Ändå sitter jag med raggsockor, halsduk, fleece och täcke och fryser ändå... Och nere i vardagsrummet sprakar elden i eldstaden - och jag fryser ändå. Där kom en till...

Har redan nu, kanske pga paniken över framtiden övervägt att köra utvikningsstilen igen. Fast det failar och andra sidan big time eftersom jag har dåligt självförtroende. Det är en rätt ond cirkel. Men jag resonerar typ "varför visa detta till någon där det ändå är så fult?" och samtidigt "äh folk bryr sig inte, bara de får se vad de vill se". Det kanske mest vidriga exemplet på det där som ägde rum under första attentionwhore epoken var när någon registrerad som 70+ mejlade och meddelade att han hade mina bilder som skrivbordsunderlägg på sin dator. Kul, verkligen.

Drog just igång ett album med någon form av hardstyle musik, den gör mig inte glad kanske eller jo ibland. Men inte stressad, inte kanske lugn heller men det hjälper nog till att återge koncentrationen. När morsans karlslok är här brukar han höja ljudet på tvn för att utestänga musiken. Jag höjer för att utestänga tvn. Till slut är det så högt från två olika håll att jag ger upp och sänker. Sänker han? Nej. Det är oepiskt. Jag värderar min koncentration högt, högre än vad man kan tro.

På samma gång ska jag kanske sluta gnälla, om man nu kan kalla det här för gnäll (kan man det?) det finns de som har det värre. Fast det hjälper föga när man är nere ändå, klart som korvspad (som förövrigt inte är så väldigt klar i färgen) att det finns nååågon på jorden som har det värre i nuläget, typ alla som mår skit mår nog sämre än vad jag gör. Gör ingenting destruktivt ens, ingenting liksom. Vad fan... Funderar på om man kanske skulle sova hos marsvinen idag. I en säng.. Fast den är full av hö och bråte. Men jag är trött, har sovit på konstigare ställen än så vid trötthet.

Apropå ingenting så måste, måste, måste jag färga om håret. Det börjar få sin naturliga färg igen och det uppskattas inte. Det har typ samma färg som älgar. Älgbrunt hår är så mycket nej tack. Även om älgar i sig är fina. Jag hade gärna haft en egen älg för ridnings syfte. Det är kul att rida, associera fritt (dock ej mot djursex)

Känner mig riktigt seg just nu, beror nog på att jag inte sovit på riktigt länge, jag kan hålla mig superduper pigg på ingen sömn alls i många timmar men när det väl går utför.. Ja då går det utför. Det är kanske mitt enda riktiga destruktiva beteende just nu... Det är ju rätt skadligt egentligen. Typ hela det här inlägget beror säkert på sömnbristen....

Det är skönt att sova, skitskönt. Men jag vågar inte riktigt. Eller vågar gör jag men jag drömmer mardrömmar nästan varje natt. Vissa drömmar så obehagliga att jag inte kan somna om efter och går runt och har någon form av ångest över dem under dagen. Flera nätter i rad har jag sovit antingen inte någonting alls eller väldigt lätt sömn. REM sömn äger trots mardrömmar vill ha mer sånt även om det inte är hållbart egentligen. Men gud vad sugigt allt är just idag.

Oh btw kom just på varför jag i princip aldrig träffar på någon. Självförtroende fråga igen. Jag tror att folk som bevittnat bilder på nätet har förutfattade meningar och verkar förvänta sig en playboy modell och inte en egen, blyg, rädd, skruvad, konstig, far-away-from-model-look tjej... Borde kanske ta mer rättvisa bilder men ... Det är så fult... Lets not do it.

Kommentera

Publiceras ej