Hjärterum - Stjärterum

0kommentarer

Idag önskar jag att jag hade tagit med kameran till skolan. På väg dit var det typ frost i träden som såg assnyggt ut. Sån vinter som resten av landet har (vilket är äckligt fuskigt). Tydlign verkar det vara på väg snö. Det snöade i morse men det fortsatte inte. Idag drack jag massor av vatten. Så mycket vatten har jag nog inte druckit på flera år. Kommer ihåg när jag svepte 1.5L vatten på mindre än 1min. Var rätt knäpp som 13-14åring tror jag.

Snart är det alla hjärtans dag, allas utom mitt typ x) Jag gillar inte den dagen. Amerikansk tradition som de gärna hade kunnat få behålla. Jag associerar den dagen till Ungdomar.se eftersom jag nu liksom då ogillade alla hjärtans dag. Hur som registrerade jag mig där den dagen. Jag älskar den sidan, varför slutade jag där för? Jag borde börja igen. Visserligen tror jag mycket av det negativa som hänt är pga den sidan. Fast det väger upp alla roliga stunder i Fittråden med allt flummeri som pågick nästan ett helt år <3

Apropå fittor tänkte jag på vägen hem om ett för mig återkommande ämne. XX vs Xy (yy) generna. Att männen är på väg att dö ut för att y genen har blivit mindre och mindre och snart (inom typ 1000år) kommer vara borta från jordens yta... Det finns en ödlesort som har dödat alla hanar och förökar sig ändå med andra ödlor av samma art... Hur som helst tänkte jag då... Klittan är ju som en inåtbuktande liten liten kuk fast vad som syns på ytan är väl vad som kan räknas som förhud. G punkts orgasm borde ju motsvara att man kommer åt minikukens pung för det blir ju någon form av utskvättning ur fittan när det sker. Tänk då vad läskigt det vore om man praktiserade tjejsex, den ena kommer genom g-punkts orgasm och befruktningen blir ett faktum! Fast jag tror inte det finns något liv i det som kommer ut ur en sådan orgasm...

Sitter på msn och försöker komma på namnet på en japansk företeelse som innefattar bajs... Hur det kom sig att vi började gräva i att hitta namnet vet jag inte riktigt men det är jobbigt att ha glömt / förträngt namnet. Jag tror det börjar på G men jag vet inte säkert. Det enda jag kan komma på är ganguro och det är det ju inte x) Det är alltså det där de ligger i ett badkar och skiter rätt upp (löst) som behöver ett namn för jag är rätt säker på att folk tävlar i det.

Var något mer jag tänkte skriva men kommer inte ihåg det nu... Får väl återkomma om det sen.

Kommentera

Publiceras ej