Dröm eller verklighet?

1kommentarer

Ibland när jag sover drömmer jag saker som är sjukt realistiska. Typ drömmer att jag vaknar och kollar på klockan, ser att den inte är så mycket och somnar om - för att klockan inte var nog mycket att stiga upp. Eller drömmer att jag har sjukanmält mig och somnat om - och sen när jag vaknar på riktigt vet jag inte om jag har gjort det eller ej...

I natt drömde jag att jag såg Apocalyptica på tv, typ morgonsoffan på tv4. Jag vet inte om jag har drömt det eller om det verkligen har skett XD Jag utgår ifrån att det inte har skett. Dessutom drömde jag att jag mejlade caz och frågade om hon hade sett det. Nu vet jag inte om någon av hennes mejl innehåller "såg du apocalyptica på tv i morse? :D" eller ej... Ehm men jag antar att det bara var en dröm...

Drömde dock, på riktigt, att en i min klass [den som tog ett smakprov på akrakå färg innan jullovet] skulle spela upp en sak från mobilen, typ en kändistelefonsvararmeddelande. Tror det var Tiger Woods telefonsvarare som var målet för uppspelningen. Han (den i min klass) hade även tillgång till kändisens sms och sånt.


Udda... Minst sagt... Udda..

1 kommentarer

Olivia Lindström

08 Jan 2010 14:41

När jag fortfarande gick i skolan väckte alltid mamma mig, efter första väckningen brukade jag drömma att jag gick upp, kissade, klädde på mig och gick ner till henne, vid andra väckningen upprepades drömmen från början och sen pågick det så tills typ femte väckningen när jag fattade att jag fortfarande låg i sängen och itne hade gjort ett piss xD



Det hände typ varje jävla morgon också! Helt sjukt xD

Kommentera

Publiceras ej