Jag vs Jane Austen

0kommentarer

Jag har kommit fram till en sak... Jag är typ... 2000-talets Jane Austin... Förutom att min pappa inte är präst, pastor eller liknande. Även om han har varit en religiös fanatiker (antagligen under psykos eller liknande pyskiskt tillstånd). Förutom att jag inte längre är oskuld, även om det ibland känns som det... Jane Austen levde hela livet med sina systrar hemma hos deras föräldrar vill jag minnas. Och enligt hennes böcker verkar hela hennes livstid ha kretsat kring giftemål verkar det som... Fast nu ägde det aldrig rum. Giftemål kretsar inte mitt liv kring men likt förbannat bor jag kvar hemma fortfarande x) Det är totalt oepiskt. Vet inte hur jag ska komma ut ur det heller... Eller jo jag vet väl men jag får panik av att tänka på det.

Kommentera

Publiceras ej