Massa insikter

1kommentarer

Jag har kommit fram till att jag är dålig på att teckna. Dels dålig på det men dessutom har jag ingen specialité som jag är lite bättre på att rita än andra saker. Just den insikten är årets andra och mer utdraget sugande. För jag känner inte riktigt motivation att öva på att bli bättre. Speciellt när det inte finns någon ände att börja i...

Min första riktigt sugiga insikt är att jag är just nu eller håller på att bli sjuk. Har i flera dagar kännt som om jag varit sjösjuk - bara av att ha gått omkring inomhus. Och nej jag bor inte på en husbåt... De senaste dagarna har sjukdomen i sig eskalerat så vi får se när eller om det ger med sig. Fortfarande ingen baconflu i närheten dock, vilket är lite synd för jag har länge velat ha den, så att den är undanstökad. Men nej...

Insåg just dock att Dark Soho's alla låtar finns på Spotify <3 Nu slipper jag sitta och lyssna på de enda tre Angerfist låtarna som finns där. DET om något är sugigt, Angerfist är typ bäst. Både låttexter och resten av soundet. Fast Dark Soho har inte mycket till text däremot en hel drös med härliga låtar <3 Speciellt bra är de låtar med metal-inslag thats awsome xD

Jag håller på att köra harry potter film festival hemma på nätterna. Bara-för-att-jag-kan. Måste försöka få tag i två andra dvd filmer dock för om jag införskaffar de två kommer jag alltid sitta klistrad och kolla på dem typ.. Det är värsta inspirations kicken.

1 kommentarer

Olivia Lindström

04 Jan 2010 17:42

Jag tycker inte du är dålig på att teckna! Kram på rej!

Kommentera

Publiceras ej