Obehag

0kommentarer

Man bör ALDRIG kolla på "skräckfilm" klockan 3 på natten när man egentligen borde sova.
Man bör ALDRIG se klart på filmen.
Och man bör ALDRIG försöka somna efteråt...

I natt sov jag inte många minuter, men under de minuterna hann jag drömma en "sanndröm" jag är rätt säker på att personerna med de åsikterna har funnits i verkligheten, som i något jag läst eller sett dokumentär om. Jag drömde om en sekt i alla fall. Fast i min dröm dök de omkring i inte direkt vattendränkta shakt men liknande. Sen lämnade de kvar folk att dö. Typ på ett ställe var det en stor maskin som andra "utforskat" och fastnat i och man såg deras kroppsdelar åka omkring i maskinen. Och man kunde inte stoppa den, för då skulle man behövt gå / simma / flyga till maskinen och hamna face to face med döda kroppar eller halvdöingar. Jävligt obehagligt.

Kommentera

Publiceras ej