Rasren människa

0kommentarer

Såg en dokumentär på tv igår när jag försökte sova (fanns inget annat på tv som fångade mitt intresse ens en smula förutom denna dokumentär). Det handlade i huvudsak om nazist musik men även hela deras kultur blottades. Nu var det typ en dokumentär snudd på utan perspektiv så egentligen mer en reklamfilm för deras "levnadsstil".

Det var i alla fall ett par där som blir miljonärer på att sälja nazi musik. Båda, förstås vita. Tjejen med långt blonderat hår. De satt i en bil och började prata om hur de liksom kapplöpningshästar valdes ut för de var så bra, för att få fram en bättre avkomma. Selektiv avel, alltså. "Jag väljer att para mig med en vit man för att främja rasen". Nazister överlag är något som jag inte på något sätt och vis gillar. Om jag någon gång kommer begå brottet hets mot folkgrupp så lär det drabba nazisterna... Anyway... Detta par menar alltså att om de får vita barn och alla andra vita också får vita barn så är det på något sätt och vis bättre än andras ungar.

Vad finns det egentligen för fördelar med att vara vit? Egentligen alltså? Vi får lättare hudcancer pga att huden tar in för mycket ultraviolett ljus, vårat åldrande syns tydligt på oss till skillnad från svarta som ser ut att vara 30 även när de passerat 50 med mera. Jag kan dock hålla med om att selektiv avel kanske bör tas till hos människor. Så att man kan avla bort genetiska defekter. Men den nazikillen och hans flickvän sa typ "Jag vill inte ha en avkomma med någon som är handikappad eller har dåliga gener som kan sprida sig till mina barn". Och nej, de flesta försöker väl undvika om de kan att få genetiskt sjuka barn?!

Men HAN KAN INTE VETA DET om han inte genomgår gentestning och hans flickvän gör det med innan de skaffar snorungar. Dessutom måste man väl veta vad man söker efter när man gör gentester? Att han är vit, fri från handikapp och att hans flickvän också är det betyder inte att de inte kan komma att få en unge som är/har tex dvärg, prader willis, diabetikes, schizofreni, downssyndrom etc. För övrigt hade det varit jävla kul om de fick en massa dvärg downiesar med diabetes och schizofreni. Det hade varit episkt!

En annan sak med nazister som hade varit episkt är om man släktforskar på dem och inser att flera av "ledarna" har tex judiskt påbrå. För är det en sak jag inte hajjar ang de där.. Så är det hur de kan peka allt ont på judarna. Som för övrigt också är VITA, en del av den "vita rasen". Sen håller ju dagens nynazister på och hatar andra än judar som tex svarta. Ska man kolla på det historiskt sett så var väl många afrikanska länder allierade med Tyskland under andra världskriget. Och så hatas de numera av samma organisation .... Unepic!

När jag var i Venedig var vi inne i ett judiskt kvarter och såg där en tvättäkta judisk äldre man med två "toddlers" småbarn typ 2-4år gamla - skitsöta. Jag kan inte förstå hur man kan göra så som nazisterna gjorde mot lika söta ungar under kriget. Liksom... Hade det varit en ful unge så visst... Eller kanske inte men att ge sig på småungar är verkligen inte etiskt korrekt. Spelar ingen roll från vilken kultur eller familj som ungen stammar från. Tyskarna kidnappade ju typ 100000 polska barn från sina familjer och adopterade bort till tyska välbergade familjer under kriget så att de skulle få den "rätta tron" eller något. Typ som ett stort jävla socialt experiment. Jag undrar hur det gick med de ungarna, har inte hört något om det sådär någonsin?

Kommentera

Publiceras ej