Slutihuvet

0kommentarer

Jag har lagt märke till... Typ.. Att jag verkligen gör mig själv slut i huvudet av all informations importering. Om man ska förklara det bättre är det typ...
Normalt = Nollställd, "inre frid" dvs hör mina egna tankar, peace.
Som det är nu = Känns som om man har en tung havrekudde på huvudet, som om huvudet fylls med gröt. Kan inte tänka tanken till 100% utan den tänks färdigt bara vid 60-80%. Informationsflödet beror på:

*Jag lyssnar på tvn
*Jag lyssnar på hundarnas gnäll
*Jag lyssnar på övriga ljud
*Lyssnar på musik
*Vaktar över en chatt
*Skriver ett mejl
*Läser "live" meddelanden som seglar förbi
*Tänker på något annat
*Känner att revbenen gör ont
med mera.

Samtidigt, samtidigt, samtidigt. Alltså herreminje. Allra värst är det dock när mam's karl sätter igång och hostar och harklar sig, prasslar med en tidning och antingen zappar runt på tvn (gah jag tuggar nästan fragda när det sker) eller när han sitter och glor på seinfield (herregud vad jag blir tokig i bollen av det O.O).

Det är jobbigt.

Kommentera

Publiceras ej