Mardröm i vaket tillstånd

0kommentarer

Var på en sk smådjursmarknad idag igår, i närheten av där vi bor. Det var i princip ingen där förutom arrangörerna och deras kontakter. Mest höns och kaniner fanns på plats. Stegade runt lite bland burar med djur och pratade lite med ägare till dessa...

Gick fram och kollade på en bur med kaniner, långsamt masar sig en typ 30-35årig snubbe fram och börjar försöka sälja in sina djur hos mig/oss... Det enda jag kunde tänka på just i det ögonblicket var typ. "Shit! Tänk om han är en av de jag stöter på, på nätet då och då" följande tanke; "Gngngng tänk om man hade sex med honom" och tanken efter det - "Jag bara MÅSTE flytta härifrån - fort, innan jag blir kvar här för evigt, som typ... HAN!".

Och det har typ varit en gnagande panikångestkänsla sen dess. Seriöst, do NOT wanna be like him. Nästan så man ser sitt liv passera som i en "revy" eller vad det kallas.

Kommentera

Publiceras ej