Hur kan jag leva utan musik?!

1kommentarer

Den frågan ställde jag just för mig själv, för... Musik är fan underbart... Eller viss musik, inte all musik... Det fyller upp tomrummet som skräp i ett soprum.. Dagarna flyter förbi utan att jag får något grepp om de. Vaknar på förmiddagen, går upp äter frukost framför tvn och sen uppstår en minneslucka som varar fram tills middagen och efter den oftast ännu en minneslucka fram tills det är dags att sova igen... Lyssnar på musik via youtube, även om jag har många av låtarna jag lyssnar på, på datorn. Youtube är så mycket enklare. Även om det oftast bara är några få sekunder av varje "låt" som är riktigt så det känns i kroppen hur bra det stycket är för själen... Idag, och liksom många andra dagar har dessa "klipp" lyssnats på flitigt (utöver det som postades igår).




















1 kommentarer

Quakeworld

29 Jun 2010 12:55

Fan du borde lyssna på psy-trance istället ;)

Mycket skönare å dansantare ^^

Kommentera

Publiceras ej