IQ Test 2

0kommentarer

Hoho kom på att de har fler test där och jag har fortfarande tråkigt så... Jag gick vidare på nästa testradda. 75 frågor på 10minuter.

Har hittills gjort Natur och fått 64% rätt. Hann med att svara på alla frågor på utsatt tid... Sen blev jag för störd av omgivningen så jag gjorde psyk testet istället x)

Blev först och främst: Typ 9 - Medlaren
  • Du är tyst och lugn, närmast självutplånande, och litar på andra. Du är kreativ, optimistisk och stöttar andra människor, men ibland följer du med strömmen bara för att bibehålla lugnet. Du vill helst att allting skall gå smidigt, och du undviker konflikter, så därför bagatelliserar du ofta problem och blir alltför nöjd med dig själv.
  • Ditt problem är i regel att du blir slö och oengagerad.
  • Du har potential att föra människor samman och lösa konflikter.
Och på andra plats, vilken stämmer så mycket bättre in på mig: Typ 5 - Iakttagaren
  • Du är uppmärksam, observant, insiktsfull och nyfiken. Du har förmågan att koncentrera dig och komma på lösningar på komplicerade problemställningar. Du är uppfinningsrik, innovativ och självständig men försjunker ofta så djupt i dina tankar att du förlorar kontakten med omvärlden.
  • Ditt problem är i regel att du ifrågasätter allt och blir en isolerad särling.
  • Du har potential att bli en visionär pionjär, som är långt före din tid.

Kommentera

Publiceras ej