Medeltidens framtid

0kommentarer

Drömde att jag fick 4 lila dildos som jag inte hann pröva. För jag befann mig i en medeltidsstad med en galen vampyr (eller liknande, gud kanske) tjej som var uråldrig (men snygg) som skulle döda hela stadens befolkning. Hon skickade ur sin älskade (mänskliga och naiva) vakt ur staden och bad honom stänga stadens portar så att ingen kunde komma in och ingen ut heller (och han skulle lämna staden). Sen var det en till fast kille från samma tid som monsterbruden fast mer hjälte än henne som skulle döda monsterbruden så han sprang in i staden när den höll på att stängas då sprang vakten efter trots att det inte var hans order för att skydda monsterbruden som förfört honom.

Jag var på plats utanför salen där hela stadens befolkning hölls helt ovetandes som gisslan när mördaren kom upp där jag satt. Han ville veta hur han skulle göra för att smälta in där inne. Då gav jag honom en svensk landslagströja och bytte om på stället till en också. Han förlorade helt fattningen eftersom den tid han kom ifrån inte sett tjejer strippa kläderna bara sådär. Sen kom vakten inrusande. Och de började prata med varandra. Rätt snabbt konstaterade mördaren att han hade kommit för sent och att vi måste dra därifrån fort som attan. Vakten höll inte med om det så mördaren klubbade ner honom så att han svimmade. Mördaren bad mig klä på mig igen så att vi kunde sticka och så gjorde jag det.

Eftersom staden redan var stängd visste mördaren en genväg ut ur staden. Han visade vägen till ett hus där vi sprang in och sen ner för en trappa och en till trappa och en till trappa. Flera meter ner i marken. Sen kors och tvärs i underjorden och sen så långt ner att man var tvungen att gå uppåt för att komma ut. Men rätt som det var så var vi ute utanför gallret som hängdade in staden. Han förslöt ingången så ingen kunde komma ut ur den (eller in igen). Då vaknade vakten som fått följa med över axeln på mördaren. Vakten var skitsur eftersom han ville ha sin monsterbrud. Mördaren bakband honom så att han inte skulle sticka och göra något dumt och jag blev lätt avis på vakten som blivit bakbunden av en så pass snygg mördare sen var drömmen slut.

*Mördaren hade dock bara monsterbruden som mördarmål annars var han väl mer en hjälte.

Kommentera

Publiceras ej